My Test Lab: Social Bookmarks bij elke posting

dinsdag 28 november 2006

Social Bookmarks bij elke posting

Social Bookmarking is een geweldige manier om je favoriete links rond specifieke onderwerpen met anderen te delen, én omgekeerd. Niet voor niets schieten de SB-sites als paddestoelen uit de grond. Natuurlijk wil ik het gebruikers van de populairste SB-diensten zo makkelijk mogelijk maken om postings van My Test Lab te bookmarken. Niet in de laatste plaats omdat het héél wat extra bezoekers op kan leveren (vooral dus als je een Engelstalig blog hebt). Daarom heb ik dankbaar gebruik gemaakt van het script en de bijbehorende code die ik op Beautiful Beta vond. Het geheel is zeer eenvoudig in Blogger Beta te implementeren. Maar let wel even op! In Firexfox zag het er meteen goed uit en had ik maar liefst 9 social bookmarks op een rij. Helaas, in Internet Explorer lag mijn hele layout aan gort. Na wat gepuzzel bleek de meest praktische oplossing: 3 bookmarks uit de bijbehorende code verwijderen.

0 reacties: