My Test Lab: Hoera, het eerste spam-comment is binnen.

zaterdag 6 januari 2007

Hoera, het eerste spam-comment is binnen.

Zojuist bereikte My Test Lab een historische mijlpaal en mocht ik het eerste spam-comment ontvangen. Nou ben ik dol op interactie, daar niet van. Maar ik was niet van plan om van deze plek een platform te maken voor allerlei ongewenste reclameboodschappen. Curieus genoeg ging het om een boodschap uit naam van onze Lieve Heer. Kennelijk loopt de omzet van het best verkopende boek ter wereld toch een tikkie terug. En heeft óók Hij zijn toevlucht genomen tot agressieve online marketing om de Bijbel aan te prijzen. Voor mij reden om voor het eerst strenge censuur toe te passen. Het comment is verwijderd maar ter nagedachtenis laat ik de aanhef voor één keer lekker staan.

0 reacties: