My Test Lab: Irritant of effectief? Of irritant én effectief?

maandag 1 januari 2007

Irritant of effectief? Of irritant én effectief?

Jammer. Zodra je het over bloggen en geld verdienen hebt, haken veel bezoekers direct af. Alsof het iets héél vies is. Ik vind het juist hartstikke interessant. Tot nog toe heeft dit blog verrot weinig opgebracht. Komt ook omdat ik er ondanks de adwords en wat banners niet zo heel veel aandacht aan geschonken heb. Het kan allemaal slimmer en beter. Maar dat komt nog wel een keer. Nu wil ik alleen maar eens even proberen of ik een Adwords advertentie in mijn postings kan plaatsen. En wat daarvan het effect is. Geen idee of lezers dat nou irritant vinden. Spreek vrijuit zou ik zeggen. Alleen ben ik ook wel benieuwd wat het doet in termen van respons. Soms kan irritant ook heel effectief zijn. Vraag maar aan Procter & Gamble :-). Niet dat ik er nou bewust op uit ben om de irritatiegrenzen op te zoeken. Integendeel.

0 reacties: